هفت آس   (seven aces)

هفت آس (seven aces)

(seven aces) 7as
هفت آس   (seven aces)

هفت آس (seven aces)

(seven aces) 7as

دانلود ادبیات و مبانی نظری سیستم ارزشیابی عملکرد کارکنان


ادبیات و مبانی نظری سیستم ارزشیابی عملکرد کارکنان

فایل ZIP شده است ادبیات و مبانی نظری سیستم ارزشیابی عملکرد کارکنان فرمت فایل اصلی پایان نامه word حجم فایل 288 KB تعداد کل صفحات 65 صفحه

دانلود ادبیات و مبانی نظری سیستم ارزشیابی عملکرد کارکنان

ارزشیابی عملکرد کارکنان
دانلود ادبیات ارزشیابی عملکرد کارکنان 
دانلود مبانی نظری  ارزشیابی عملکرد کارکنان
دانلود ادبیات و تاریخچه  ارزشیابی عملکرد کارکنان
مبانی نظری ارزشیابی عملکرد کارکنان
منابع و مواخذ ارزشیابی عملکرد کارکنان
جزوه آموزشی ارزشیابی عملکرد کارکنان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 71 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65

ادبیات و مبانی نظری سیستم ارزشیابی عملکرد کارکنان

فرمت فایل اصلی پایان نامه   :  word 

حجم فایل    :  288 KB 

تعداد کل صفحات :  65 صفحه

قسمتی از متن 

تعاریف و نظریه های ارزشیابی :

واژه های ارزیابی (Rating) ، ارزیابی لیاقت (Merit Rating) ، ارزشیابی کار (Approsial) ، ارزشیابی عملکرد (Performance Apprasial) ، ارزشیابی کارکنان (persounel Evalation) همگی در مبحث ارزیابی منابع انسانی به کار برده می شدند و تعاریف مختلف ومتنوعی از سوی صاحبان نظر بیان شده است . (دعائی ،‌1374 ، ص 200)

تعاریف زیر دقیقا از زبان صاحب نظران مطرح می شوند :

-ارزشیابی کارکنان یکی از موثرترین ابزارهای ارتقاء کارآمدی و توانمندی و بهسازی نیروی انسانی است به اطلاعاتی که از طریق ارزشیابی دقیق عملکرد نیروی انسانی بدست می آید . برنامه ریزی شغلی ، تصمیمات اداری ، تشویقات و تبلیغات از مبانی مؤثق و قابل دفاع برخوردار می شود و در نتیجه ضابطه شایستگی در وضعیت خدمتی و سرنوشت اداری کارکنان بکار گرفته شده کلا مناسبات منطقی و عادلانه در سازمانها حاکم خواهد شد . (مهدویان ، 1370 ، ص 150)

-سنجش و قضاوت در رفتارها ، شایستگی و لیاقت فردی در انتصابات شغلی (قانون استخدام کشوری ، 1368 ، ص 93)

-سنجش سیستماتیک و منظم کار افراد در رابطه با نحوه انجام وظیفه آنها در مشاغل محوله و تعیین پتانسیل موجود در آنها برای رشد و بهبود (میر سپاسی ، 1369 ، ص 89)

-ارزیابی عبارت است : سنجش نسبی عملکرد انسانی در رابطه با نحوه انجام کار و همچنین تعیین استعداد و ظرفیت های بالقوه به منظور برنامه ریزی در جهت به فعلیت درآوردن آنها . (حاجی شریف ، 1371 ، ص 93)

فرآیند مطلع کردن افراد از چگونگی انجام کارشان را ارزشیابی عملکرد می نامند . فرآیند رسمی آگاه کردن کارکنان از تشخیص نتایج مثبت و منفی عملکردشان را ارزشیابی می نامند . (جزنی ، 1375 ، ص 68)

سینگر ارزشیابی عملکرد را فرآیند رسمی فراهم آوردن باز خورد تشخیص مثبت یا منفی از نتایج عملکرد کارکنان می دانند (1990 , Singer)

 

تائید کننده (رئیس مستقیم سرپرست بلافصل) :‌ مدیری است که از لحاظ سازمانی مسئولیت کارهای سرپرست بلافصل کارمند را بر عهده دارد . (طرح ارزشیابی کارکنان دولت ، 1374 ، ص 22)‌

تائید کننده نهایی  (مقام مافوق رئیس مستقیم  سرپرست بلافصل) :‌ مقامی است که تائید فرمهای ارزشیابی کارکنان را که خدمتشان برجسته و یا غیر قابل قبول تشخیص داده می شود ، بر عهده دارد . (همان منبع ، ص 22)

 

با تشکر از خرید شما - موفق باشید 

دانلود ادبیات و مبانی نظری سیستم ارزشیابی عملکرد کارکنان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد